torsdag den 1. marts 2012

Lukas Graham









14 kommentarer:

  1. Hej søde amanda!
    tusind tak for din kommentar.
    Elsker bare at der er nogle der gider læse min blog, så selvfølgelig kigger jeg da forbi. Følger dig nu, eller det gør jeg om 2 sekunder, skal lige trykke fast læser. Men lige om lidt, så følger jeg. Det kan du stole på! haha ;-)
    nå, men kig endelig forbi igen.
    Kram

    SvarSlet
  2. Tak tak tak for din skønne kommentar på min blog. Du tager altså nogle virkelig skønne billeder - stemningsfulde! Hvordan var koncerten? De er så gode!

    SvarSlet
  3. sikke en DEJLIG blog, du har! skønne billeder. :)

    SvarSlet
  4. tak alle skønne piger! Specielt tak til dig Sarah, jeg er kæmpe fan af din blog, du tager virkelig de bedste billeder! :)

    SvarSlet
  5. such nice photographs, your blog is just lovely by the ways, keep up the good work because ill be visiting again very soon hehe :)

    ENTER MY MADAME RAGE DRESS GIVEAWAY & GET $50 WORTH OF CLOTHES AT ASAP.COM ON MY BLOG!
    (open to all)
    http://haveapeekinsidemywardrobe.blogspot.com/
    xxx

    SvarSlet
  6. Hej Amanda.

    Fed blog du har!
    Kig gerne forbi :)
    - http://nikolinekjeldsen.blogspot.com/

    Knus til dig :)

    SvarSlet
  7. meget misundelig - ville VILDT gerne til Lukas Graham koncert!
    - Amanda

    SvarSlet
  8. i er herre dejlige alle sammen!!

    SvarSlet
  9. Hej du :-)
    sikke en fed blog !
    Billederne er inspirerende på alle måder -
    Er nu fast læser , håber du måske vil gengælde :)
    Knus
    Marie
    http://mariestenumgaard.blogspot.com/

    SvarSlet
  10. Mums mums mums, lækre billeder! Skal vi følges? :-)

    http://deuxdemondes.blogspot.com/

    Knus

    SvarSlet
  11. Han er nu egentlig meget sød.... :)

    SvarSlet
  12. Hej Marie, 100 tak for en skøn kommentar! Jeg kigger da helt sikkert også forbi din blog!

    Også til dig Deux Mondes, takkker og bukker og kigger forbi ;)

    Og Anna: Jeg kan ikke være mere enig, SÅ sød!

    SvarSlet